15/09/2021

In het nieuwe Lions seizoen, waarin fysieke bijeenkomsten weer mogelijk zijn, gaan de leden van Lions Club Rheden het gesprek aan over onderwerpen die te maken hebben met het thema People, Planet & Profit. Onze president voor dit Lionsjaar, Berry Reijnen, heeft onder dit motto een zeer aantrekkelijk programma samengesteld.  Wat is het gevolg van klimaatverandering op ons welbevinden? Wat zijn de voordelen en of nadelen van klimaatverandering? Wat is het effect op de lokale natuur, wie verdient er aan en wie juist niet? Wat als wij niet op tijd ingrijpen en wie neemt het initiatief? Allemaal vragen, dilemma’s die het aankomende jaar door deskundigen en direct betrokkenen middels voordrachten voor het voetlicht worden gebracht en de Lions leden handvatten bieden om er mee aan het werk te gaan.

Paul Span bijt als Spitsbergen reiziger op 21 september het spits af, Dirk Duijzer zal tenslotte op 7 juni volgend jaar de onderwerpen binnen het thema in perspectief plaatsen. Op de website is het volledige programma zichtbaar en vind je introducties van de sprekers.

Veluwezoom aan zee, wie zal het zeggen?