25/06/2021

Door de verschillende Corona maatregelen was het voor de Lionsclub Rheden het afgelopen seizoen niet mogelijk om fysiek bij elkaar te komen. Ook geplande activiteiten konden helaas niet doorgaan. Gelukkig biedt de digitale omgeving veel mogelijkheden om elkaar te zien en te spreken en daar is dankbaar gebruik van gemaakt. Dinsdag 15 juni was de slotavond van het afgelopen seizoen. Gelukkig kon dat weer op de traditionele wijze met een diner bij restaurant de Peerdestal.

In september start het nieuwe seizoen en wordt de draad van de fysieke bijeenkomsten weer opgepakt. Activiteiten die helaas niet door konden gaan worden opnieuw gepland en georganiseerd. Tijdens het diner is het bestuurlijke stokje door Willem van Arragon overgedragen aan Berry Reijnen. Beiden benadrukten dat ondanks de corona beperkingen het aantal leden nagenoeg op peil is gebleven. Desalniettemin is er ruimte voor nieuwe enthousiaste en inspirerende leden die het motto “We Serve” van de Lions een warm hart toedragen. Geïnteresseerden kunnen hiervoor contact opnemen met Berry Reijnen (mobiel: 06 5373 0026).