19/12/2023

Op de derde dinsdag van december luiden de leden van Lions Club Rheden het kalenderjaar uit met het traditionele Kerstdiner. Al jarenlang vindt deze gebeurtenis plaats in de feestelijke ambiance van Restaurant de Peerdestal in Ellecom. Het team van de Peerdestal had ook dit jaar alles uit de kast gehaald om er een mooie avond van te maken. De ontvangst met “bubbels” was een bruisende opmaat naar het diner. Extra bruisend omdat deze keer een aantal nieuwe leden met partner ook aanwezig waren. Bijzonder omdat daar ditmaal voor het eerst ook dames met hun partner als (potentieel) lid bij waren. Er waren veel momenten van herkenning waarmee de cohesie van deze Lionsclub een extra boost kreeg. Het diner was als vanouds zeer goed verzorgd. Aan de mix aan de tafels was te zien dat men als nieuw en/of bestaand clublid elkaar al had gevonden. De president had moeite om de club voor de “formele” opening en de toast stil te krijgen. Op zich zegt dit al genoeg over de sfeer. Het was een genoeglijke avond zo vlak voor Kerstmis.