23/01/2024

De datum dinsdag 23 januari 2024 is voor Lions Club Rheden een memorabele datum geworden, in haar toch al meer dan 50 jarig bestaan. Niet eerder werden er vier nieuwe leden tegelijk geïnstalleerd en niet eerder waren daar drie vrouwen bij. President Bas van der Perk was er terecht trots op dat hij in zijn presidentsjaar deze feestelijke gebeurtenis vorm mocht geven. En …. er volgen nog meer installaties! Maar deze avond was het podium voor Chrisje, Nicole, Mick en Rob. Na de informatieavond en een paar avonden meedraaien waren zij allen overtuigd van de meerwaarde van het Lions lidmaatschap. De installatie van nieuwe Lions leden is formeel met een feestelijke tint. Na de formele installatie die door de president wordt uitgevoerd, was er uiteindelijk de “van harte” toast op en voor de nieuwe leden. De vier nieuwe leden ontvingen de Lions speld van de leden die hen hadden voorgedragen, Herman de Lange overhandigde tenslotte aan alle vier de Lions documenten. Er waren daarna terechte felicitaties van alle aanwezigen Lions. Na de pauze beet Nicole als nieuw lid de spits af voor haar maidenspeech. Dat Lions Club Rheden met de nieuwe leden veel enthousiasme, kennis en vriendschap rijker is, bleek al direct uit de bevlogen speech van Nicole. Dat belooft nog veel moois voor de toekomst.