17/10/2023

Is het de moeite waard om spaarzame vrije tijd te steken in een serviceclub als de Lions?  Over deze vraag ging de informatiebijeenkomst van Lions Club Rheden voor mogelijk nieuwe leden. In het netwerk van de Lions Club Rheden waren kandidaten benaderd voor een mogelijk lidmaatschap. Tien kandidaten hadden gehoor gegeven aan de uitnodiging. Dat maakte dat een flink gezelschap kennis kon opdoen of ophalen over de Lions organisatie en specifiek de Lions Club Rheden. Bas van der Perk heette de uitgenodigde gasten een bijzonder welkom. Na een korte voorstel ronde nam Willem van Arragon de aanwezigen mee in het ontstaan en de doelen van de Lions organisatie. Daarnaast ook, hoe Lions Club Rheden is ontstaan en hoe zij vormgeeft aan de doelen. De pauze werd gebruikt om de wederzijdse kennismaking te verdiepen. Na de pauze informeerde Berry Reijnen de aanwezigen over de organisatie van Lions Club Rheden, het programma en de activiteiten. Tenslotte werd de route tot Lions Lidmaatschap door hem toegelicht. Bas van der Perkt nodigde de “gast kandidaten” van harte uit om aan een aantal Lions bijeenkomsten deel te nemen om zo het Lions virus te ervaren. Alle aanwezigen vonden het een geslaagde informatieavond. Lions Club Rheden hoopt met deze bijeenkomst het leden aantal uit te breiden, waarbij uitdrukkelijk geldt dat gender, geloof of politieke overtuiging geen rol speelt. Voor geïnteresseerden is de presentatie hier nogmaals na te zien.