20/02/2024

Het nieuwe jaar, de aankomende lente? Wie zal het zeggen. In ieder geval nieuwe energie, niet in de laatste plaats door de nieuwe leden. De start op dinsdagavond 20 februari was een uiteenzetting over het plan Beursplein 2025. De contouren van dit idee verschuiven stap voor stap richting inhoudelijke details. Waarmee het enthousiasme voor de idee ook toeneemt. De volgende stap is het inrichten van de werkgroepen. Na dit onderwerp kwam de Jumelage aan bod. Ook voor dit evenement worden de plannen steeds concreter. Extra aandacht was er voor het kachel initiatief voor Oekraïne vanuit Lions International. We hebben een goede modus gevonden om hier een bijdrage aan te leveren. Na de pauze was het podium voor Bert Dekker. Bert werd geïnstalleerd tot nieuw Lions lid. Na de installatie, de toast en de felicitaties was er alle aandacht voor de Maidenspeech van Bert. Bert hield zijn verhaal aan de hand van de thema’s, leven, werk, hobby’s en makelaardij. Een warm applaus voor zijn speech, bevestigde het feestelijke welkom aan Bert.