13/01/2024

Gelukkig kon het weer: het Lionsconcert in Nijmegen in de Vereniging georganiseerd door Lionsclub Nijmegen voor ouderen en mindervaliden. Lionsclubs uit de omgeving, waaronder uiteraard ook de Lionsclub Rheden, zorgden voor het vervoer van ouderen en mindervaliden uit hun lokale omgeving naar Nijmegen. Zij konden allen vlak voor de ingang van de Vereniging worden afgezet, waarna de vrijwilligers van Nijmegen hen naar een zitplaats begeleidden.

Het Orkest Koninklijke Luchtmacht zorgde voor een spetterende show en begeleide de solisten. Het thema van deze middag was 'Vrijheid' en het orkest vierde daarmee ook hun 70 jarig bestaan. De middag viel zeer in de smaak bij de bezoekers, die na afloop van het concert weer keurig thuis werden gebracht.