09/01/2024

Op dinsdag 9 januari 2024 hield de Lionsclub Rheden weer haar Nieuwjaarsreceptie. Presidentspaar Bas en Ellen hadden ons allemaal met partner, geheel volgens traditie, bij hen thuis uitgenodigd. De ontvangst was uiterst hartelijk en de sfeervolle inrichting van hun prachtige huis deed de rest. Er was een hele mooie mix van Lions die korter of langer lid zijn en 'kersverse' nieuwe Lions en daarnaast nog een aantal potentieel nieuwe leden. Gelijktijdig met het uiten van de goede wensen voor 2024 waren er meteen geanimeerde gesprekken en ook volop aandacht voor onze nieuwe leden. Wij hopen, dat zij zich heel snel opgenomen zullen voelen in onze gemeenschap. President Bas gaf aan, dat ons het komend halfjaar nog een groot aantal mooie clubbijeenkomsten te wachten staat. Niet in het minst met de installatie en de maiden speeches van ons nieuwe leden. Ook de hapjes verzorgd door de Peerdestal vielen in goede aarde. De president mag best wel trots zijn: een heel mooi eerste halfjaar en uitzicht op wellicht nóg mooier tweede halfjaar..