In het weekend van 15 en 16 maart is het NL Doet.
Wij hebben als LIONS onze diensten aangeboden om op vrijdagochtend 15 maart te helpen met het bewerken en inzaaien van een stukje grond.
Deze actie is een gecombineerde actie van de Gemeente Rheden en de imkervereniging Rheden.
Jullie begrijpen wel zodra er iets van Gemeente bij is, gaat het toch weer anders als gedacht.
“Ons” stukje in Velp Zuid hoeft niet ingezaaid te worden, daarom is ons een stuk aan de Talingsingel toegedacht, langs de snelweg.
Momenteel is de grond ZO nat dat het niet eens voorbereid kan worden door de Gemeente. Dus nog een voorbehoud of het op 15 maart door kan gaan.

Laten wij dit afspreken:

1. Reageer alleen als je mee doet. WEL reageren is MEEDOEN
  2. Vrijdag 15 maart  om 10:00 uur verzamelen op de hoek Aalscholversingel/Talingsingel
  3. We proberen koffie te regelen
  4. Iedereen neemt zelf wat werkgereedschap mee.
  5. Na onze werkzaamheden gaat wij op eigen rekening lunchen bij HUGO’s   ik zal van tevoren reserveren.

Mocht het uitgesteld worden, prikken wij een nieuwe datum en zijn er vast weer een aantal mensen die mee willen doen.